Kostnadsfri
Personlig Introduktion & Teknisk Support
Få hjälp och support oavsett om du handlar nu eller behöver hjälp med aktuell provperiod.
Vi erbjuder även introduktion för nya användare och hjälp med att installera och aktivera din produkt.
Få hjälp och support oavsett om du handlar nu eller behöver hjälp med aktuell provperiod.
Vi erbjuder även introduktion för nya användare och hjälp med att installera och aktivera din produkt.
Här hittar du en länk till tidigare versioner av mjukvaran som finns tillgängliga för nedladdning. Detta kan vara användbart om du behöver återgå till en äldre version på grund av kompatibilitetsproblem eller andra tekniska behov.
Kan man prova CADdirekt före köp?
Ja, via nedladdningslänk som skickas efter registrering kan CAD program och vald CADdirekt produkt installeras och testas i 30 dagar utan kostnad.
Ingår uppgraderingar?
Ja, under aktiv hyrperiod ingår alla uppgraderingar från CADdirekt.
Hur får man support på CADdirekt´s produkt och vad kostar det?
Support är kostnadsfri. Kontakta supporten via mail support@caddirekt.se eller ring 08-204010 och ange att ni önskar få support så blir ni kontaktade så for som möjligt.
Ps. vi skiljer på support och utbildning! Support är avhjälpande fel.
Utbildning tillhandahåller vi gärna. Kontakta CADdirekt för mer information och offert.
CADdirekt är tilläggsapplikationer till CAD-program.
Börja med att installera CAD programmet. CADdirekt har stöd för installation på AutoCAD, AutoCAD LT, progeCAD eller BricsCAD och flera versioner av dessa.
Efter installation Starta CAD-programmet så att ni ser att allt fungerar.
Installera där efter CADdirekt applikationen.
Följ instruktioner genom installationen.
Välj att lägga upp sökvägar på skrivbordet för snabbare start av CADdirekt.
CADdirekt för CAD har 30 dagars testperiod. Utan köptvång.
Under testperioden..
– Full funktionalitet
– Möjlighet till visning av programmet via Teamviewer
– Support
Efter 30 dagas testperiod måste registrering utföras en licens kan köpas via våra återförsäljare eller direkt från CADdirekt.
Om CADdirekt visar dialoger med text och felkoder eller att funktioner slutar att fungera som det brukar kan det vara flera orsaker.
Start CADdirekt applikationens Verktyg. Och kör Reparation
Med hjälp av TeamViewer kan vi erbjuda fjärrsupport.